::jOurNey::mEaniNg of LifE~

http://www.smileycodes.info

cReam's bLog

macam macam

Published by maNgo_cReam('',) under on 2:27 PM
hah,,,dari 8.oopagi sampai la laa ni
cream dok membace post and entry blogger
cream terbace sebab post tu menarik dan membuatkan
cream pelik,,
http://www.smileycodes.info

berfikir,,
http://www.smileycodes.info
geram pon ada
http://www.smileycodes.info

ni perihal nya pasal illuminati la
pasal gereja la
pengaruh kafir lah
cream pon bukan cukup ilmu lagi untuk memperdebatkan masalah dan isu agama ini
tapi yang perkara pokok kat cini..
segale gale nya yang kita lakukan dan perkatakan mestilah kembali merujuk
kepada al-quran dan as-sunnah
jangan la kite berkate kate bembuta tuli tanpa ada bukti yang sahih
mesti tak paham kan apa yang cream cakap?
ye la,,sekarang ni macam macam perkara yang dah berlaku
ade cerita pasal kasut crops tu la,kfc la,macd la,ketupat,lemang
dan macam macam lagi la~
cream tak cakap ia benar atau tidak 
cream tak berani nak cakap lelebih
tatapi yang lebih eloknye bertanyalah kepada yang lebih pakar
iaitu ustaz atau ustazah dan para ulama'
kerana,kalau kita belajar hanya melalui buku
tanpa pertolongan guru kita mungkin akan sesat
macam macam post da~
pasal agama dibuat main
tup tup,,parody...
what's mean?
isu sensitif ni
tapi kita tak lah sepatutnya melatah tak tentu pasal
tanpa menyiasat dulu perkara tersebut
pape pon
semoga kita tidak terpesong dari akidah yang benar
sekarang ni akhir zaman,,
macam macam cabaran yang terpaksa kita tempuhi~
akhir kate

cream mintak maaf kolo ada tersalah kate mahupun tersalah bahasa

http://www.smileycodes.infocrem hanyalah seorang insan biasa yang banyak khilaf
segala kesalahan harap dapat  ditegur
p/s  :try la lawat link nie
cream pon baru terjumpa,,
lagi menarik entry dia~
http://theotherkhairul.blogspot.com
Kenapa Ramai Kata Islam Agama Kolot yAng mEnuLis~

0 comments:

Post a Comment

hELLo~ thAnks fOr foLLowiNg

wELcOme~

center>