::jOurNey::mEaniNg of LifE~

http://www.smileycodes.info

cReam's bLog

ramadhan dan syawal

Published by maNgo_cReam('',) under on 2:12 AM
Tazkirah jap..hehe.. muhasabah la diri sikit,asyik pikir dunie je..

     Tnpa kita sedar Ramdhan hampir tinggalkan kita,,pas tu kita pun tak sedar adakah kita telah banyak buat amal tok tempah tiket kat sane??kita sepatutnya bulan Ramadhan ni lebih rajin nak melakukan ibadah sebabnyer,,banyak sangat Fadilat yang Die kasi kat hambanya ni cuma kita je tak nak ambil peluang itu..

betul tak?lagipun,kita just bertarung dengan nafsu kita je... walauapapun, kalau kita tak dapat manfaatkan Ramadhan ni, jadikan lah ia satu pengajaran dan jangan biarkan ia berulang agi tapi kita tak tau adakah kita masih sempat lagi tok berpuasa pada bulan Ramadhan tahun depan?Dia adalah perancang yang terbaik..



Aku bersyukur la jugak sebab aku duduk ostel sebab dapat disiplin kan diri aku yang cacamarba ni..

Mule mule memang protes gile la dengan peraturan yang baru tu..haha..ye la,solat je la kat surau aspuri..pas tu nak bawak telekung lagi!aisyeh....menyusahkan!tapi,,bile dipikirkan balik,memang ada kebaikan pon mereka buat begitu..... maka,ikut je tak yah banyak songeh..



Di,sini,nak cakap,,



Selamat Hari Raya..Maaf zahir dan batin..

maaf atas keterlanjuran sampaada ana sedar atau tak

terutama kepada rakan rakan ana yang telah lama mengenali ana..



SELAMAT HARI RAYE! yAng mEnuLis~

0 comments:

Post a Comment

hELLo~ thAnks fOr foLLowiNg

wELcOme~

center>