::jOurNey::mEaniNg of LifE~

http://www.smileycodes.info

cReam's bLog

kalbu..

Published by maNgo_cReam('',) under on 11:14 PM

pls ignore this page . 


ya Allah..!!

attolabatu syarifah,kal lukluil maknun yakunu autad lil najahil waton.
mm,jadi??
apa yang aku cari selama ini?
apa yang aku buat?
kenape kau sedeh sangat?
kenape?
ya  Allah..
kau kuatkan la semangat aku..  
betulkan lah niat aku..
permudahkan lah urusan ku..
yaALLAH
jangan kau bebankan kami apa yang tak mampu kami pukul ya Allah..
kau tetapkan lah cahaya iman dan islam dalam diri ku ya allah!

besok dah nak balik sg.buloh..
aku ingat lagi lecturur ak cakap.. balik cuti nih buang segala sifat sifat buruk tuh..
buat azam yang baru..
my father said "i always think problem.."
all the problem have the solution..
Allah tak beban kan seseorang hambanya dengan beban yang tak mampu mereka pukul..
la yukalifu nafsan ila wusaha..

ape kehe nye ak tulis ,ak nasihat kat diri ak balik..
tawu pon memujuk diri sendiri.. tak ya la nak publish2 kat cini.
sukati ak la ak nak tulis..
haha..
maaf la.. sila ignore page ini,.. jiwa tak keruhann..
wahh.. tengok tengok jam dah pukul 11 lebey??
tak siap packing...!
tak abis bace nota lagi..
haa,lalai lagi..
manusia..

nak bebel lagi nih..
mase selalu mengejar kita tapi kita?
wooh,selalu wat kerje tak bermanfaat.. macam ni la,,
contoh tak elok jangan ikut..
y baik jadi pegangan yang buruk jadi pedoman..
(betol ke tak peribahasa aku ak tak tawu la)
akhirukalam,,kwn aku sering berpesan.. 'senyum senyum..'
haha,, yela .. senyum2
dlm duka kite tetap tersenyum kerana 
dlm senyuman kite  menyebabkan org lain bahagia tak tak berduka sama
wawa.. peace no war!

waallahualam~







yAng mEnuLis~

4 comments:

M' said... @ September 26, 2011 at 10:41 PM

na,lecturer camni ejanya.bukan lecturur.keh3.troollllololoollled

funny_hani93 said... @ October 16, 2011 at 12:43 PM

nana...be strong k ^_^
u can do it~

Nurul Amira Mohamad Salleh said... @ October 24, 2011 at 9:32 PM

hye cream.. lme da x melawat.. ;) nice entry btw..

Nasirah noor said... @ November 29, 2011 at 5:48 PM

ana..terbaik..nice entry...rndu kat ko..teringat zaman kte tyme kte stady same2...rase cam nk nangis....apepn syukran..may Allah bless u..i hope ur frienship will go beyond forever n ever..InsyaAllah..amin...

Post a Comment

hELLo~ thAnks fOr foLLowiNg

wELcOme~

center>